Notering Koninklijke Econosto N.V. op 7 JULI 2008 beëindigd

Raad van bestuur ERIKS group nv en raad van bestuur Koninklijke Econosto N.V.

+31-72 54 75 888

5 juni 2008

NOTERING VAN KONINKLIJKE ECONOSTO N.V. ZAL OP 7 JULI 2008 WORDEN BEËINDIGD

Dit is een gezamenlijke openbare mededeling van ERIKS group nv en Koninklijke Econosto N.V. ingevolge Euronext Mededeling 2004-41. Deze mededeling is niet voor vrijgave, publicatie of distributie, noch geheel of gedeeltelijk, in of naar de Verenigde Staten van Amerika en Canada.

Alkmaar, Capelle aan den IJssel, 5 juni 2008

Verwezen wordt naar de door ERIKS goup nv (“ERIKS”) uitgegeven persberichten van 31 maart 2008 en 1, 2, 3, 7, 16 april en 26 en 27 mei 2008, betreffende het (voorgenomen) openbaar bod op alle geplaatste en uitstaande gewone aandelen in het kapitaal van Koninklijke Econosto N.V. (“Econosto”) met een nominale waarde van EUR 0,50 per stuk (de “Aandelen”) tegen een biedprijs van EUR 8,21 in contanten per Aandeel (het "Bod"). Op 26 mei 2008 heeft ERIKS het Bod gestand gedaan en sinds 30 mei 2008 houdt zij meer dan 95% van de Aandelen.

Beëindiging notering

De notering van de Aandelen aan Euronext Amsterdam zal in overleg met Euronext Amsterdam N.V. op 7 juli 2008 worden beëindigd.

De laatste handelsdag van de Aandelen zal zijn op 4 juli 2008. Vanaf 7 juli 2008 zal de volgende code niet langer van toepassing zijn:

ECONOSTO KON, met aanduiding "ECON", Euronext code NL0000349033, security code 34903, ISIN: NL0000349033.

Forward-looking statements

This press release includes “forward-looking statements” and language indicating trends, such as “anticipated” and “expected”. Although ERIKS believes that the assumptions upon which its financial information and forward-looking statements are based are reasonable, it can give no assurance that these assumptions will prove to be correct. Important factors that could cause actual results to differ materially from ERIKS’ projections and expectations are disclosed in ERIKS’ annual report for the year ended 31 December 2007 and in other documents which are available on ERIKS’ website at www.eriks.com. These factors include, among others, changes in consumer preferences and product trends; price discounting by major competitors; failure to realize anticipated results from synergy initiatives; failure to obtain regulatory consents or other third party approvals; and increases in costs generally. All forward-looking statements in this press release are expressly qualified by such cautionary statements and by reference to the underlying assumptions. ERIKS does not undertake to update forward-looking statements relating to its businesses, whether as a result of new information, future events or otherwise. ERIKS does not accept any responsibility for any financial information contained in this press release relating to the business or operations or results or financial condition of Econosto.

Dit persbericht wordt eveneens in het Engels gepubliceerd.