ERIKS neemt Carolina Control Depot over

ERIKS heeft, via haar groepsmaatschappij Industrial Controls, op 9 februari 2012 Carolina Control Depot (“CDD”) overgenomen. CDD is gevestigd in North Carolina en distributeur van HVAC Controls. De activiteiten van CCD zullen worden geïntegreerd in Industrial Controls om de markten in North Carolina, South Carolina en Virginia te bedienen. CCD is een aanvulling op het huidige netwerk van Industrial Controls (18 vestigingen) en zal aan de verdere uitbouw van de bestaande instrumentatie, afsluiter en industriële componenten business in South Carolina bijdragen. De overname van CCD betekent voor Industrial Controls een belangrijk platform voor de uitbreiding van haar HVAC productenaanbod en voor de uitbreiding van haar klantenbestand.

Over Industrial Controls

Industrial Controls, opgericht in 1976, is in de Verengde Staten de toonaangevende distributeur van sturingen en instrumentatie, en afsluiters. De onderneming levert aan meer dan 10.000 industriële klanten via haar nationale vestigingsnetwerk en via e-commerce/catalog.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij naar www.industrialcontrolsonline.com